زمان جاری : چهارشنبه 13 تیر 1403 - 4:25 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 17
نویسنده پیام
nazaninzahra91 آفلاین


ارسال‌ها : 3
عضویت: 26 /4 /1395
هتل مرکور تکسیم استانبول

هتل مرکور تکسیم استانبول

هتل مرکور تکسیم استانبول در منطقه معروف بی اوغلو که یک انتخاب عالی برای گردشگران علاقه مند به شب زنده داری، غذا و خرید است، واقع شده و با ۱۰ دقیقه پیاده روی میدان تکسیم در دسترس است. ایستگاه تراموا کاباتاش که در نزدیکی هتل واقع شده بازدید از منطقه تاریخی سلطان احمد را آسان ساخته است همچنین گردشگران با استفاده از پورت کشتی کاباتاش که با ۱۰ دقیقه پیاده روی از هتل قابل دسترسی است می توانند به بازدید از جزایر پرنس بپردازند. از جاذبه های گردشگری استانبول که در اطراف هتل مرکور تکسیم هستند و با صرف زمان اندکی مراجعه به آن ها فراهم است می توان به برج گالاتا، بازار بزرگ، مسجد سلیمانیه، موزه پرا،کاخ دولما باغچه و خیابان استقلال اشاره کرد. مسافران زمان برگشت از هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک باید ۲۱ کیلومتر طی کنند.

اتاق های هتل مرکور تکسیم استانبول

هتل مرکور تکسیم یکی از تاپ ترین ۴ ستاره ها در بین هتل های استانبول می باشد که شامل ۱۳۷ اتاق و سوئیت می باشد و در ۷ طبقه ساخته شده است. برخی از اتاق ها نمایی از شهر ارائه می دهند و برخی دیگر نیز نمایشی از دریا و بسفر را فراهم می کنند. قابل ذکر است که اتاق ها همگی عایق صوتی بوده و شما را از سر و صدای بیرون در امان می دارند.

تمام اتاق ها به طرز زیبائی دکور شده اند و برای تزئین آن ها از آثار هنری جذاب استفاده شده است امکاناتی که در اتاق ها گنجانده شده مدرن بوده و اقامتی ایده آل را برای مسافران به همراه دارد. حمام اختصاصی با دوش، تلویزیون ال سی دی ۴۰ اینچ با کانال های ماهواره ای، اینترنت بی سیم با سرعت بالا، میز کار، سشوار، گاوصندوق، روم سرویس ۲۴ ساعته، حوله و تهویه مطبوع از امکانات اتاق ها هستند و امکان تهیه چای و قهوه فراهم شده است. برخی از اتاق ها دارای اتاق نشیمن جداگانه و تراس خصوصی می باشند. نظافت نیز در اتاق ها به صورت روزانه انجام می گیرد.

امکانات هتل مرکور تکسیم استانبول

هتل مرکور تکسیم از هتل های ۴ ستاره ترکیه می باشد که دارای مرکز تناسب اندامی مجهز برای ورزش مهمانان می باشد و رستوران هتل مرکور انواع غذا های بین المللی و محلی را در وعده های صبحانه، ناهار و شام سرو می کند و صبحانه نیز به صورت بوفه در دسترس است. میز جلو ۲۴ ساعته، انبار چمدان، لاندری، خشکشوئی، اتوکشی، امکانات جلسه و ضیافت، مرکز بیزنس، فکس و کپی، کرایه خودرو، سرویس شاتل با هزینه اضافی، روزنامه، صندوق امانات، اتاق های عاری از سیگار، امکانات برای مهمانان ناتوان، اتاق های خانوادگی، آسانسور، تهویه مطبوع، پارکینگ، وای فای رایگان و خدمات دربان از جمله خدمات و سرویس های هتل برای راحتی و آسایش مهمانان می باشد.

اطلاعات هتل مرکور تکسیم استانبول

[*]نام لاتین هتل: Hotel Mercure Taksim

[*]تلفن هتل: ۹۰۲۱۲۹۲۴۲۷۲۷+

[*]آدرس هتل: Omer Avni Mah. Inonu Caddesi No:42 Gumussuyu, Beyoglu, 34437 Istanbul, Turkey

[*]وب سایت هتل: www.accorhotels.com/gb/hotel-9176-mercure-istanbul-taksim/index.shtml

[*]موقعیت هتل: Istanbul

شنبه 26 تیر 1395 - 17:25
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ
براي نمايش پاسخ جديد نيازي به رفرش صفحه نيست روي تازه سازي پاسخ ها کليک کنيد !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

theme designed for MyBB | RTL by MyBBIran.com